HomeNieuwsLijsttrekker SGP Hardenberg bekend

Lijsttrekker SGP Hardenberg bekend

Publicatiedatum: 2 jan. 2018

SGP Hardenberg maakt lijsttrekker bekend

Tijdens de ledenvergadering op 15 december jl. is Bert Hutten gekozen tot lijsttrekker van de SGP in Hardenberg.

De aanwezige leden stemden unaniem in met de kandidatenlijst die gepresenteerd werd. Het bestuur is daarbij geadviseerd door een selectiecommissie.

De 59 jarige Hutten die in het dagelijks leven werkzaam is in het onderwijs geeft aan:  “vol energie en enthousiasme te willen beginnen”. Het is voor de SGP een mooie opsteker dat er zoveel draagvlak en animo is in de gemeente Hardenberg. “Met een afgeronde studie bestuurskunde zien wij in Hutten de juiste kandidaat” aldus de voorzitter, Harm Spiker.

Op nummer 2 staat de 35 jarige Martin Venema, secretaris van de SGP afdeling. De partij is er in geslaagd om een fris en enthousiast team samen te stellen. Met deze kandidaten heeft de partij kennis en kunde in huis om de belangen van de gemeente Hardenberg te dienen. “In de afgelopen periode is er veel werk verricht, dit uit zich nu in een kandidatenlijst van maar liefst 12 personen. Hieruit blijkt ook dat de wens groot is in de gemeente om te kunnen kiezen uit kandidaten de het SGP geluid laten horen, aldus Venema.”

De lijst bestaat uit kandidaten woonachtig in alle windstreken van de gemeente. “Alle kernen groter of kleiner maken samen de gemeente,  daarom zijn alle kernen belangrijk!”, aldus de kersverse lijsttrekker Hutten.

1.  Bert Hutten                            (de Krim)

2.   Martin Venema                     (Hardenberg)
3.   Harm Spiker                          (Balkbrug)
4.   Gerwin Flim                           (Bergentheim)